Pages

Saturday, August 17, 2024

Spawacze MIG, MAG, TIG - praca w Niemczech Daar Personal Service GmbH

Od teraz łącze moje możliwości które zdobywałem na przestrzeni czasu i jednocześnie używam kilku miejsc by publikować moje ogłoszenia dla spawaczy zainteresowanych pracą w Niemczech. Jeśli jest coś co sprawia że nie jesteś pewny czy pasujesz w 100% do tej oferty to zapraszam cię do kontaktu telefonicznego lub do przesłania ankiety wtedy to ja do Ciebie zadzwonie w Najbliższym czasie.

Moja obecna propozycha

Spawacze MIG, MAG, TIG - praca w Niemczech

Daar Personal Service GmbH zatrudni w lokalizacji Frankfurt nad Menem doświadczonego pracownika produkcji.


Tryb pracy stacjonarna Rodzaj umowy umowa o pracę Tryb rekrutacji

rekrutacja stacjonarna Wymiar etatu pełny etat Branża fizyczna

Wstęp

DAAR Personal Service GmbH jest liderem na niemieckim rynku pracy. 


Każdego roku dzięki nam pracę na terenie Niemiec podejmuje kilka tysięcy osób. W branży rekrutacyjnej działamy od 8 lat, a z każdym rokiem działalności wzrasta liczba pracowników i firm, które nam zaufały.

Obowiązki

Poszukujemy spawaczy z różnymi certyfikatami i umiejętnościami dla naszych zleceniodawców. Dobierzemy firmę odpowiednią do Państwa umiejetności, doświadczenia i znajomości jęzka niemieckiego. Posiadamy firmy na terenie wschodnich Niemiec niedaleko granicy

posiadamy oferty w całych Niemczech

Wymagania

Aktualne certyfikaty spawalnicze

Doświadczenie na stanowisku

Auto na dojazd do pracy

Podstawy jezyka niemieckiego

Oferujemy

Niemiecka umowa o pracę na czas nieokreślony

Zorganizowanie kwatery w jednoosobowym pokoju

Brak Zeitkonta i możliwość pobierania cotygodniowych zaliczek

Kontakt z polskim koordynatorem

Zainteresowała Cię ta oferta?

Aplikuj na to stanowisko!


Aplikuj teraz poprzez formularz na tej stronie 

Dodatkowe informacje

Jestem dostępny pod numerami telefonu.

+48 662 459 869, również whotsap 

+49 176 505 742 61, również whotsap

Robert Hartwig, Rekruter 

No comments:

Post a Comment

Oferty pracy dla fachowców w Niemczech

  Sprawdz moje oferty pracy w Daar personal Service GMBH, tel +49 176 212 30 202 zapraszam dorozmowy telefonicznej Podejmij zatrudnienie na ...